آکواریوم سی لایف استانبول

آکواریوم سی لایف استانبول

آکواریوم سی لایف استانبول (SEA LiFE Istanbul)، یکی از بزرگترین آکواریوم های اروپاست که در مرکز خرید فروم استانبول در منطقه بایرام پاشا (Bayrampaşa) واقع شده است این آکواریوم که در سال ۲۰۰۹ میلادی افتتاح گردیده است و با رفتن به این آکواریوم زیبا می توانید از یکی از سه شعب فروشگاه ایکیا استانبول واقع در مرکز خرید فروم استانبول در بایرام پاشا نیز دیدن کنید.  https://www.youtube.com/embed/_HAcURWW-Bk طول تونل اقیانوسی این آکواریوم ۸۳ متر است که در نوع خود بلندترین تونل اقیانوسی اروپا محسوب می شود و به هنگام راه رفتن در آن زاویه دیدی ۲۷۰ درجه ای برای تماشای موجودات زیبای دریایی در اختیار خواهید داشت. در آکواریوم سی لایف استانبول هر نوع تفریحی برای هر سن و سال وجود دارد. در آن جا یک جنگل گرمسیری با پوشش گیاهی گرمسیری و درختان مصنوعی قرار داشته که بسیار زیبا و دیدنی است. توریست ها و گردشگران تور استانبول می توانند علاوه بر بازدید از آکواریوم سی لایف استانبول از جنگل گرمسیری آن جا نیز دیدن کنند.  

آکواریوم سی لایف استانبول

آکواریوم سی لایف استانبول

در این آکواریوم با بیش از ۴۷ مخزن نمایش، ۱۵۰۰۰ موجود دریایی از ۲۱ منطقه نمایش داده می‌شوند. این مجموعه شامل بخش‌های اصلی کوسه‌ها، ستاره‌های دریایی، میگوها و خرچنگ‌ها و دیگر گونه‌های دریایی می‌شود. در سی لایف ۱۵ گونه کوسه زندگی می کنند و تعداد آن ها به ۶۱ عدد می رسد. این کوسه ها شامل گونه های Grey Reef, Sand Tiger, Bowmouth, Nurse, Guitar, Zebra and Blacktip, Hammerhead Sharks می شوند.

قیمت سی لایف استانبول

قیمت بلیط برای بزرگسالان (۱۸ سال به بالا) در محل فروش بلیط ۹۹ لیر و قیمت خرید بلیط آنلاین آکواریوم سی لایف ۶۲ لیر است.
قیمت بلیط برای کودکان و نوجوانان (۳ تا ۱۷ سال) در محل فروش بلیط ۸۰ لیر و قیمت خرید بلیط آنلاین آکواریوم سی لایف ۵۰ لیر است.
قیمت بلیط برای کودکان (تا ۳۶ ماهگی) مجانی است.
قیمت بلیط برای دانش آموزان ۱۴ سال به بالا در محل فروش بلیط ۸۰ لیر و قیمت خرید بلیط آنلاین آکواریوم سی لایف ۵۰ لیر است.

آدرس آکواریوم سی لایف 

Forum Istanbul Kocatepe Mah. Paşa Cad. No: 5, D:5, 34045 İstanbul, Turkey

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه