اسنو پارک استانبول

اسنو پارک استانبول

اسنو پارک استانبول

اسنو پارک یا پارک برف استانبول در مرکز خرید توریوم (Torium) و در منطقه اسنیورت (Esenyurt) استانبول قرار دارد. اکنون اسنوپارک ها در کل جهان یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی هستند. اسنوپارک استانبول نیز اولین اسنوپارک ساخته شده در ترکیه است. این مرکز در هر چهار فصل سال در حال ارائه خدمات به علاقمندان می باشد. در این پارک امکان انجام اکثر تفریح های مربوط به برف (اسکی و …) فراهم شده است. به جرئت می توان گفت این اسنوپارک می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای تفریح مخصوصا برای بچه ها در استانبول باشد.

این پارک از قسمت های مختلفی مثل پیست اسنوبرد و پیست اسکی تشکیل یافته است و می تواند پذیرای ۲۰۰ بازدیدکننده به صورت هم زمان باشد. یکی از نکات جالب در مورد اسنوپارک استانبول استفاده از برف واقعی در آن است. در این مرکز از برف صد در صد واقعی استفاده می شود و در همه فصل ها قطر برف بیش از ۵۰ سانتی متر می باشد. در حضور همه این شرایط می توان به معنای واقعی از انواع فعالیت های تفریحی زمستانی (Snowtubing, Snowrafting, Snowboard, …) لذت برد.

در ورودی اسنوپارک لباس، دستکش و چکمه های مخصوص زمستان برای همه سایز ها وجود دارد و حتی در فصل تابستان و هواهای گرم نیز می توان بدون هیچ آمادگی از این پارک بازدید کرد. استفاده از این لباس ها هزینه جداگانه نیز نخواهد داشت و پرداخت ورودی کافی خواهد بود. هزینه بلیط این پارک برای کودکان ۲ تا ۶ سال ۴۰ لیر و برای افراد بالای ۶ سال ۷۵ لیر است. بهترین راه دسترسی به این پارک (مرکز خرید توریوم) نیز استفاده از متروبوس (Metrobüs) خواهد بود که ایستگاه Haramidere Sanayi نزدیک ترین ایستگاه به این مرکز خرید است.

آدرس مرکز خرید توریوم

Turgut Özal Mh. 68. Sok. Torium AVM No:50, 34510 Esenyurt/İstanbul, Turkey

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه