تور هلی کوپتر استانبول

تور هلی کوپتر استانبول


گردش با تور های هلی کوپتر یکی از تفریح های لاکچری در شهر های بزرگ دنیا به شمار می روند. در استانبول نیز تور های استانبول گردی با هلی کوپتر روز های یکشنبه برگزار می شود. تور هلی کوپتر در استانبول تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز خواهد بود و این امکان را به شما خواهد داد که جاذبه های تاریخی، فرهنگی و نیز طبیعت استانبول را از زاویه ای متفاوت و از آسمان ببینید.

به صورت کلی می توان گفت در این تور تمامی جاذبه های مناطق بوغازایچی (Boğaziçi) در منطقه آسیایی و اروپایی، منطقه هالیچ (Halıç) و نیز شبه جزیره تاریخی (Tarihi Yarımada) استانبول را که شامل قسمت بسیار بزرگی از استانبول می شود از آسمان استانبول ببینید. پل فاتیح سلطان محمد (Fatih Sultan Mehmet Köprüsü)، پل بوغاز (Boğaz Köprüsü)، برج دختر (Kız Kulesi)، کاپالی چارشی (Kapalı Çarşı)، پل گالاتا (Galata Köprüsü)، برج گالاتا (Galata Kulesi)، روملی حصار (Rumeli Hisarı) و … تنها چند مورد از جاذبه های فراوانی هستند که در این تور از آسمان استانبول مشاهده می شوند.

مدت این تور ۱۵ دقیقه می باشد. شاید وقتی می شنوید مدت زمان کمی به نظر برسد اما پس از تجربه متوجه می شوید که زمانی بسیار خوب و کافی برای گردش در آسمان استانبول است. ظرفیت این هلی کوپتر ها ۷ نفر است و ۶ نفر آن در قسمت پشتی و یک نفر نیز کنار خلبان می نشیند. قیمت های این تور از ۱۰۰ یورو شروع می شود که قیمت صندلی های وسطی در قسمت پشتی است. قیمت جایگاه های کنار پنجره هلی کوپتر ۲۰۰ یورو و جایگاه کنار خلبان نیز ۲۵۰ یورو می باشد.

پرواز های این تورها از هلی پورت کان (Kaan) در منطقه ساریر (Sarıyer) و محله آیازآغا (Ayazağa) استانبول انجام می گیرد.
آدرس هلی پورت کان:
Ayazağa, 208. Sk. No:1, 34396 Sarıyer/İstanbul, Turkey

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه