چگونه از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر به داخل شهر برویم؟

چگونه از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر به داخل شهر برویم؟

فرودگاه عدنان مندرس، واقع در ازمیر، دروازه ورود به این شهر پر جنب و جوش در سواحل دریای اژه ترکیه است. فرقی نمی‌کند برای خرید ملک در ازمیر می آیید یا مسافرت، پیمایش مسیر خود از فرودگاه تا مرکز شهر می‌تواند دلهره‌آور به نظر برسد. با این حال، با چند نکته مفید، متوجه خواهید شد که رسیدن به ازمیر از فرودگاه عدنان مندرس بسیار آسان است.

شما می توانید از مرکز شهر ازمیر به فرودگاه عدنان مندرس ، از چند طریق دسترسی داشته باشید که عبارتند از : سیستم حمل و نقل حومه شهر، ایزبان ، eshot (اتوبوس شهری ازمیر) ، اتوبوس های هاواش ، تاکسی و سایر وسیله های حمل و نقل.

اولین دسترسی از طریق ایزبان (حمل و نقل حومه شهر)

شرکت ایزبان ، با 40 ایستگاه و 136 کیلومتر مسیر ریلی ، دارای طولانی ترین سیستم حمل و نقل ریلی درون شهری در ترکیه می باشد که با مشارکت شهرداری کلانشهر ازمیر و TCDD اداره می شود. این مسیر که از بخش علی آقا واقع در شمال ازمیر تا بخش سلجوق در جنوب امتداد دارد ، از فرودگاه عدنان مندرس نیز عبور می کند.

 در کلیه روزهای هفته ، بین ساعات 05:20 صبح الی 01:23 اوایل بامداد با سفرهایی که هر 12 دقیقه یکبار صورت می گیرد، می توانید به فرودگاه عدنان مندرس دسترسی یافت.

چگونه از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر به داخل شهر برویم؟
راه های ارتباطی به فرودگاه عدنان مندرس ازمیر

دومین دسترسی به فرودگاه از مرکز شهر با اتوبوس های شهرداری

شرکت اتوبوسرانی eshot که خدمات حمل و نقل عمومی شهرداری ازمیر را به عهده دارد ، در 3 مسیر متفاوت امکان دسترسی به فرودگاه را فراهم کرده است؛

این مسیرهای رفت و برگشت به فرودگاه عبارتند از : ماوی شهیر – کارشی یاکا، بورنوا – اتوگار و کوناک – اوچ کویولار.

اتوبوس های ای – شات همه روز در ساعات : 05:20، 00:20، 01:20 و 03:20، از ماوی شهیر و در ساعات 00:20، 01:20، 02:20 و 04:20، از فرودگاه حرکت می کنند.

اتوبوس شماره 202 به طور شبانه روزی و در 7 روز هفته، از میدان جمهوریت کوناک با عبور از مسیرهای: بلوار ساحلی مصطفی کمال ، گُوزتپه ، فخرالدین آلتای ، کمربندی و قاضی امیر، به فرودگاه حرکت می کنند.

اتوبوس شماره 204 متروی بورنوا – فرودگاه نیز که از ایستگاه بورنوا حرکت می کند، با عبور از مسیرهای : ترمینال بین شهری ازمیر، کمربندی و قاضی امیر، همه روزه به طور 24 ساعته فعالیت می کند.

دومین دسترسی به فرودگاه از مرکز شهر با اتوبوس های شهرداری
دومین دسترسی به فرودگاه از مرکز شهر با اتوبوس های شهرداری

سومین دسترسی به فرودگاه از مرکز شهر با اتوبوس های هاواش

اتوبوس های شاتل Havas بین فرودگاه و چندین مکان کلیدی در ازمیر از جمله مرکز شهر کار می کنند. اتوبوس ها راحت، دارای تهویه مطبوع هستند و یک راه مقرون به صرفه برای رسیدن به مقصد ارائه می دهند. برنامه ها به خوبی با ورود پروازها هماهنگ شده اند و حداقل زمان انتظار را تضمین می کنند. حتماً برنامه را از قبل بررسی کنید تا سفر خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنید.

اتوبوس های هاواش که به طور 24 ساعته فعالیت می کنند ، از مرکز شهر ازمیر به : ماوی شهیر – کارشی یاکا – آلسانجاک و از : چشمه؟، مانیسا ، کوش آداسی – سوکه و آیدین – نازیلی ، به فرودگاه ازمیر سفرهایی به شرح زیر ترتیب می دهند:

مسیر ماوی شهیر – کارشی یاکا – آلسانجاک – فرودگاه : اتوبوس هاواش که از «اژه پارک» واقع در ماوی شهیر حرکت می کند، با عبور از مسیرهای : بُستانلی ، کارشی یاکا ، آلسانجاک و قاضی امیر، به فرودگاه می رسد. در طول مسیر امکان سوار شدن مسافرین از ایستگاه های : مرکز خرید اژه پارک ، اسکله واپور بُستانلی ، اسکله کارشی یاکا و هتل افس آلسانجاک نیز، وجود دارد.

مسیر چشمه به فرودگاه : اتوبوس های هاواش از ترمینال چشمه حرکت و پس از رسیدن به ترمینال آلاچاتی از طریق اتوبان ، به فرودگاه می رسند.

چگونه از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر به داخل شهر برویم؟
اتوبوس های هاواش

تاکسی

یکی از راحت ترین و بدون دردسر ترین راه ها برای رسیدن به مرکز شهر از فرودگاه، استفاده از تاکسی است. همانطور که از ترمینال ورودی خارج می شوید، یک ایستگاه تاکسی پیدا می کنید که در آن می توانید به راحتی یک تاکسی کرایه کنید. سفر به مرکز شهر بسته به شرایط ترافیکی تقریباً 20-30 دقیقه طول می کشد. همیشه ایده خوبی است که قبل از شروع سفر، کرایه را با راننده تأیید کنید تا از هرگونه غافلگیری جلوگیری کنید.

چگونه از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر به داخل شهر برویم؟
چگونه از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر به داخل شهر برویم؟

اجاره خودرو در فرودگاه ازمیر

اگر آزادی و انعطاف داشتن وسیله نقلیه شخصی خود را ترجیح می دهید، اجاره ماشین یک انتخاب محبوب است. چندین شرکت کرایه اتومبیل در فرودگاه میز دارند که به راحتی می توانید اجاره خود را در بدو ورود ترتیب دهید. داشتن ماشین به شما این آزادی را می دهد که نه تنها ازمیر بلکه مناطق و جاذبه های اطراف را نیز به راحتی کشف کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که شرایط ترافیکی در مرکز شهر ممکن است شلوغ باشد، بنابراین مسیرهای خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

شرکتهای چیزگی و بوی کار بدون دریافت کردیت کارت به ایرانیان ماشین اجاره میدهند. این شرکتها درست در کنار در خروجی سالن فرودگاه قرار دارند.

انتقال خصوصی

اگر به دنبال یک گزینه حمل و نقل شخصی تر و راحت تر هستید، یک ترانسفر خصوصی رزرو کنید. چندین شرکت خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می دهند که به شما این امکان را می دهد که در بدو ورود یک راننده منتظر شما باشد. اگر چمدان زیادی دارید یا سفری مجلل تر و راحت تر را ترجیح می دهید، این گزینه به ویژه مفید است. نقل و انتقالات خصوصی را می توان از قبل به صورت آنلاین رزرو کرد و تجربه ای روان و بدون دردسر را تضمین کرد.

با در دسترس بودن این گزینه های حمل و نقل، اکنون می توانید با اطمینان مسیر خود را از فرودگاه عدنان مندرس به شهر ازمیر طی کنید. چه تاکسی، اتوبوس شاتل، حمل‌ونقل عمومی، کرایه ماشین، ترانسفر خصوصی یا برنامه اشتراک‌گذاری سواری را انتخاب کنید، حالت حمل‌ونقل متناسب با ترجیحات و بودجه خود را پیدا خواهید کرد. از زمان خود در ازمیر لذت ببرید و از تمام تجربیات فوق العاده این شهر زیبا نهایت استفاده را ببرید!

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه