سیلا خواننده خوش صدا و مدرن ترکیه

سیلا گنج اغلو (Sıla Gençoğlu) در 17 ژوئن 1980 در دنیزلی ، جنوب شرقی ترکیه متولد شد.

سیلا گنج اغلو که از سال 2003 به عنوان تهیه کننده، آهنگساز، ترانه سرا و خواننده پشت صحنه با بسیاری از هنرمندان ترکیه نظیر «کنان دوگلو» (Kenan Doğulu) همکاری کرده بود، در سال 2007 اولین آلبوم خودش را به نام خودش یعنی «سیلا» روانه بازار موسیقی کرد که ترانه اول آن به نام «دَن سُنرا» (Dan Sonra…) سه ماه بر جایگاه نخست محبوب ترین آهنگ های ترکیه قرار داشت و در اروپا هم به جایگاه 79 رسید. ویدئوی این ترانه دوازدهمین ویدئوی دیده شده در سراسر دنیا از سال 2007 تا 2008 بود.

آلبوم “Sila” در موفقیت هنری “Sila Ganj Aghlo” نقش مهمی ایفا کرد و جوایز ملی هنری ترکیه از جمله “بهترین هنرمند جدید” و “بهترین آلبوم جدید” را به دست آورد!

از آن سال تاکنون «سیلا»، هفت آلبوم دیگر به نام های آلبوم «Shaker» (سال 2008) که اولین آلبوم بین المللی «سیلا» بود و با همکاری گروه کلمبیایی «Ciclon» تهیه شد، آلبوم «İmza» (سال 2009)، آلبوم «Konuşmadığımız Şeyler Var» (سال 2010)، آلبوم «Joker» (سال 2012) این آلبوم نخستین آلبومی بود که از اجرای زنده او تهیه شد، آلبوم «Vaveyla» (سال 2012)، آلبوم « Yeni Ay » (سال 2014) و آلبوم «Mürekkep» (سال 2016) را منتشر کرده است.

موسیقی سیلا بسیار پرطرفدار است به همین دلیل همواره یکی از اعضای ثابت آهنگ های برتر ترکی در ده سال گذشته بوده است.

آهنگ های شاد و دارای ضرباهنگ بالای او نظیر «Aslan Gibi»، «Engerek»، «Vaziyetle» و «Kafa and Yaz Geliyor Heyoo» همیشه مکمل جشن ها و شادی های ترکیه ای ها بوده و هست؛ در حالی که آهنگ های عاشقانه اش نظیر «Yan Benimle»، «Yabancı» و «

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه