قصد مهاجرت به ترکیه رو دارم از کجا شروع کنم؟

قصد مهاجرت به ترکیه رو دارم از کجا شروع کنم؟

قصد مهاجرت به ترکیه رو دارم از کجا شروع کنم؟

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به فکر مهاجرت به ترکیه هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید ،  تیم ترکیه خانه مراحل را بطور خلاصه برای شما توضیح خواهد داد.

نکته مهم این است که در دام کلاهبرداران و افراد نادان قرار نگیرید و بدانید که برای هر کاری باید به متخصصان آن مراجعه کنید . شما در بسیاری از مراحل مهاجرت به کسی احتیاج ندارید و برای کارهای کوچک پول زیادی پرداخت نمی کنید.

برای خانواده با فرزندی که در حال تحصیل میباشد روند مهاجرت ترکیه از ایران آغاز می شود.

ابتدا باید برای مهر و تمبر آخرین مدرک تحصیلی به اداره آموزش و پرورش شهری که در آن زندگی میکنید مراجعه کنید. برای مدرسه نیاز به مدرک دیگری ندارید.

قصد مهاجرت به ترکیه رو دارم از کجا شروع کنم؟

پس از ورود به ترکیه ، اگر می خواهید یک اقامت توریستی یک ساله را دریافت کنید ، ابتدا باید به دنبال خانه ای مناسب برای اجاره باشید. بهتر است شرایط خانه مورد نظر را از نزدیک ببینید و سپس تصمیم بگیرید . مهم است که شما برای دریافت یک راندو (نوبت از اداره مهاجرت) و درخواست اجازه اقامت قبل از انقضای ویزای 90 روزه اقدامات لازم را انجام دهید.

پس از انتخاب خانه ، اجاره نامه را در یک دفتر معتبر املاک و مستغلات یا با یک شخص معتبر و آشنا به زبان ترکی بررسی کنید و بدانید که قبل از مطالعه چه نوع برگه ای را امضاء می کنید.

زیرا این برگه کلیه شرایط اجاره نامه را بیان میکند و اگر مطلع نباشید ممکن است در معرض تعهدات غیر منطقی قرار بگیرید . در ترکیه مستاجر موظف است صورتحساب آب برق و گاز را به نام خود ثبت کند. بنابراین پس از دریافت اجاره نامه باید نام صورتحساب را تغییر دهید.

ما پیشنهاد می کنیم اگر هنوز مطمئن نیستید که در ترکیه اقامت داشته باشید ، خانه ای مبله را اجاره کنید تا انتقال وسایل ، شما را مجبور به تصمیم ناخواسته نکند . به یاد داشته باشید که لوازم دست دوم در ترکیه حتی با 1 ماه استفاده نیز با قیمت بسیار کمی خریداری می شوند. بنابراین معقول تر این است که در ابتدا هزینه تجهیزات را پرداخت نکنید.

اگر به دنبال خرید یک واحد مسکونی برای اقامت در ترکیه هستید ، بهتر است خانه های آماده و دارای سند را انتخاب کنید. قیمت های ارائه شده برای خانه های دیگر ممکن است شما را وسوسه کند ، اما مطمئنأ میدانید که ارزان بودن آن بی علت نیست و بعداً مشکلات زیادی را برای شما به وجود خواهد آورد که حتی بر اقامت شما نیز تأثیر خواهد گذاشت. خرید ملک در استانبول و خرید ملک در ازمیر یکی از راه های پیشنهادی ما به شماست.

پس از انتخاب خانه ، ایده خوبی است که صحت سند و اطلاعات ارائه شده توسط مالک با یک موسسه معتبر یا آژانس املاک و مستغلات و هماهنگی روند پرداخت را بررسی کنید. اگر ملک مورد نظر مشکلی نداشته باشد ، زمان دریافت سند کمتر از یک هفته خواهد بود.

در هر دو مورد (اعم از خرید ملک یا اجاره) ، در روز تعیین شده توسط اداره مهاجرت به شعبه منتخب مراجعه خواهید کرد و اگر مدارک شما کامل باشد ، رسید دریافت می کنید و منتظر پاسخ اداره مهاجرت از طریق پیام کوتاه یا شما ایمیل بمانید.اگر مدارک شما ناقص باشد ، به شما 30 روز زمان تکمیل  داده می شود.

پس از دریافت پیامک تأیید ، کارت شما از طریق اداره پست برای شما ارسال می شود. اگر تأیید نشوید ، به شما مهلت داده می شود که ترکیه را ترک کنید. توصیه می کنیم قبل از هرگونه اقدامی با موسسات معتبر تماس بگیرید تا از بروز هرگونه اشتباه و البته پشیمانی در طول روند مهاجرت جلوگیری کنید.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه