منطقه بشیکتاش استانبول

منطقه بشیکتاش استانبول

بشیکتاش یکی از مناطق شهری استانبول و یکی از قدیمی ترین محله های این شهر است و برای آن که در محله ای خوبی اقدام به خرید ملک در استانبول کنید، قصد داریم تا این محله را به شما معرفی کنیم. 

جالب است بدانید که Beşiktaş به معنای “گهواره سنگی” به زبان ترکی است و با مناطق ساریر و شیشلی در شمال هم مرز است و از جنوب با بی اوغلو و از شرق با بسفر همسایه است.

منطقه بشیکتاش جزع مناطق نسبتا کوچکی محسوب می شود اما به دلیل داشتن مناطق تجاری، اماکن تاریخی، دانشگاه ها و چشم انداز زیبای تنگه بسفر، یکی از نقاط مهم شهر به حساب می آید.

می توانید از موزه دریایی استانبول در نزدیکی سواحل بشیکتاش بازدید کنید. این موزه نظامی  یکی از مشهورترین موزه های شهر است و مجموعه متنوعی از 20،000 اثر دریایی را در خود جای داده است.

در هنگام سفر به بشیکتاش ، پیشنهاد می کنیم بازدیدی از موزه دریایی استانبول را نیز داشته باشید که قیمت بلیط آن پایین است و آن را به یکی از ارزان ترین موزه های شهر تبدیل کرده است.

  • کاخ دلمه باغچه
  • پارک ییلدیز
  • موزه نقاشی و مجسمه
  • موزه اورتاکوی
  • مقبره‌ بارباروسا

نیز در این منطقه قرار دارند.

هتل های بشیکتاش استانبول در این منطقه ساحلی شهر پراکنده هستند و مکانی مناسب را برای شما فراهم می کنند تا گزینه های زیادی را از نظر قیمت و همچنین مکان برای اقامت در مقابل خود داشته باشید.

از اقامت ارزان قیمت که بین 20 تا 900 لیر در هر شب هزینه خواهد شد .

بازار محلی بشیکتاش جایی برای لذت بردن از قدم زدن

قدم زدن و گشتن در بازار بشیکتاش استانبول حال و هوای شما را تغییر می دهد.

در این بازار از طراوت عطر سبزیجات سرشار است . در بازار بشیکتاش علاوه بر اینکه می توانید ارزان بخرید ، از دیدن افراد محلی بسیار هیجان زده می شوید.

تنگه بسفر در نزدیکی منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده است. بسفر از مناظر شگفت انگیز برخوردار است.سوار کشتی‌های کروز شوید، کروز سواری کنید.

در نزدیکی  کاخ دولما باغچه  موزه نقاشی وجود دارد. نقاشی ها ، مجسمه سازی و فضای آرام آن را فراموش نخواهید کرد. بعد از بازدید از این موزه می توانید در کافه های دنج آن بنشینید و از منظره دریا لذت ببرید.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه