پارک آبی کوش آداسی

پارک آبی کوش آداسی

یکی از بهترین سرگرمی هایی که در کوش آداسی نمیشود آز آن گذشت ، ورزش های آبی در پارک های مهیج و معروف است.

3 پارک آبی در کوش آداسی وجود دارد. دو تا از آنها در میان بزرگترین پارک های آبی اروپا قرار دارند.

پارک آبی آدالند کوش آداسی

پارک آبی آدالند ، واقع در ساحل غربی ترکیه و در شهر کوش آداسی ، در زمان افتتاح و افتتاح آن به عنوان بزرگترین پارک آبی جهان شناخته شده بود.

این پارک دارای بازی های مهیج و تونل های طولانی آب ، جکوزی با آب گرم و شفاف ، استخر موج ، استخر کودکان ، صندلی های حمام آفتاب است که لحظات بسیار به یاد ماندنی را برای گردشگران داخلی و خارجی به ارمغان می آورد.

علاوه بر تونل های هیجان انگیز و سرسره های منحصر به فرد ، پیشنهاد می کنیم نمایش و بازی دلفین ها را از دست ندهید و خود را برای یک روز فراموش نشدنی آماده کنید.

پارک آبی از ساعت 9 صبح تا 6 بعداز ظهر باز هست. در مجموع 30 نوع بازی و سرسره مختلف در این پارک ابی وجود دارد.

پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی

یکی دیگر از معروف ترین پارک های آبی اروپا که با امکانات مهیج و کاملاً استاندارد در کوش آداسی واقع شده است ، پارک آبی آکوا فانتزی است. این پارک در نزدیکی ساحل افسوس واقع شده است و در سال 2008 به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی جهان معرفی شد.

در این پارک به راحتی می توانید هر بازی ورزشی و آبی و ساحلی را که دوست دارید تجربه کنید.اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که فقط از سرسره ، شنا و چرخش در تونل های آبی بلند راضی نیستید ، والیبال ساحلی یا واترپلو را انتخاب کنید.

پارک آبی Aqua Fantasy برای کودکان به همان اندازه بزرگسالان لذت بخش است. جزیره گنج یکی از محبوب ترین قسمت های این پارک برای کودکان است.

بدون شک عبور از برگهای سوسن و عبور از تونل دزدان دریایی و رسیدن به جزیره گنج می تواند خاطره خوبی برای فرزندان شما باقی بگذارد. پیشنهاد می کنیم بعد از چند ساعت بازی و ورزش به یکی از رستوران ها یا کافه های این مجموعه بروید و غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی را امتحان کنید.

پارک لانگ بیچ کوش آداسی

انتخاب پارک آبی لانگ بیچ یک انتخاب هوشمندانه است ، زیرا علاوه بر بازی و هیجان ، می توانید در هتل این مجموعه اقامت کنید. این پارک آبی با 20 سرسره مختلف و انواع بازی ها و ورزش های آبی در 5 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده است.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه