خرید ملک ازمیر پروژه فولکارت

شرح

واحد های استودیو تا 4 خوابه در منطقه برنوا ازمیر

 

پروه فولکارت این سیتی ازمیر ، یکی از پروژه مشهور منقطه برنوا در شهر ازمیر است که توسط شرکت ساختمانی فولکارت ازمیر ساخته شده است . این مجتمع که دارای 700 واحد مسکونی و 39 واحد تجاری میباشد ، به صورت 8 بلوک کنار هم قرار گرفته است . در این مجموعه میتوانید استودیو ، آپارتمان های یکخوابه ، آپارتمان های دوخوابه ، آپارتمان های دوخوابه دوبلکس و آپارتمان های سه خوابه بامتراژهایی متفاوت انتخاب کنید و صاحب آپارتمان رویایی خود در ازمیر شوید .

منطقه برنوای ازمیر ، یکی از مناطق مرکزی در شهر ازمیر میباشد که هم از جهت مرکزی بودن و هم از حهت نزدیک بودن به مناطق دانشگاهی ازمیر بسیار مورد اهمیت میباشد . در این منطقه مجتمع های جدید و نوسازی ساخته شده اند و امکانات رفاهی مناسب از جمله مترو به راحتی در دسترس شما خواهند بود . پروه فولکارت این سیتی ازمیر ، نیز یکی از مجتمع های نوساز و با امکانات رفاهی کامل در منطقه برنوا است که مورد بسیار مناسبی برای علاقمندان به خرید  ملک و سرمایه گذاری در منطقه برنوای ازمیر میباشد .

ازجمله امکانات رفاهی پروه فولکارت این سیتی ازمیر ، میتوان به استخر سرباز ، سونا ، حمام ترکی ، سالن های ماساژ ، سالن بدنسازی ، اتاق بازی کودکان ، فضای سبز ، فضای ویژه پیاده روی ، مینی گلف ، میز تنیس ، نگهبغانی 24 ساعته و ژنراتور اشاره کرد . به علاوه باید اضافه کرد که از لحاظ ساخت . معماری و مصالح ساختمانی از بهترین مصالح موجود استفاده شده است .

 سه خوابه متراژ 195 الی 228 متر قیمت از 1.667.000 لیر الی 1.919.000 لیر

قیمتها با توجه به بلوک ها و متراژ و طبقه متغیر میباشد

 

بررسی اجمالی

  • برج مسکونی
  • نوع ملک

جزئیات

به روز شده در آگوست 28, 2020 در 12:46 ب.ظ
  • نوع ملک: برج مسکونی
  • وضعیت ملک: فروشی

0 بررسی

مرتب سازی بر اساس:
یک بررسی بگذارید

    یک بررسی بگذارید

    مقایسه ملک ها

    مقایسه
    Turkey khane
    • Turkey khane