پروژه مسکونی لوکس در ازمیر

شرح

پروژه مسکونی لوکس در ازمیر

واحدهای بسیار لوکس ۳ و ۴ خوابه 

توضیحات ملک

اگر مایل هستید در یکی از لوکس ترین و با کیفیت ترین پروژههای ازمیر صاحب خانه شوید ، بازدید از این پروژه مسکونی لوکس در ازمیر را به شما پیشنهاد میکنیم . این مجتمع  در منطقه ماوی شهیر در بخش کارشی یاکای ازمیر واقع شده است .

این پروژه مسکونی لوکس در ازمیر در مرکز منطقه ماوی شهیر قرار گرفته است .

این منطقه یکی از لوکس ترین مناطق ازمیر است که دارای مجتمع های مسکونی نوساز و لوکس متعددی میباشد و فضای قدیمی شهر ازمیر در این منطقه به چشم نمیخورد .

این مجتمع مسکونی در نزدیکی مرکز خرید ماوی باغچه قرار گرفته است و همچنین دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد و رفت و آمد به مناطق مختلف شهر ازمیر به راحتی امکان پذیر میباشد .

 

این مجتمع رویایی که دارای ۱۱۷ واحد میباشد از ۱ بلوک ۳۰ واحدی تشکیل شده است و دارای کلیه امکانات رفاهی است که برای یک زندگی لوکس و مرفه به آن احتیاج دارید .

مرکز خرید هیلتوان نیز حدود ۱ کیلومتر از این مجموعه فاصله دارد . 

تراموا با تنها ۵ دقیقه پیاده روی در دسترس شما خواهد بود و از طریق خطوط تراموا به راحتی به تمام نواحی ازمیر دسترسی خواهید داشت .

این پروژه که لوکس ترین مجتمع احداثی در منطقه ماوی شهیر ازمیر میباشد ، از منظره زیبای دریا برخوردار است و همه واحد های این مجتمع منظره مستقیم دریا را دارند .

یک زندگی مدرن در کارشیاکا رزیدنس ازمیر، با موقعیت کنار دریا، چشم انداز زیبا، بالکن های ۳۹ متر مربعی و با کیفیت ساخت و ساز عالی منتظر شما می باشد.

شروع قیمت 3 خوابه از 7.500.000 لیر

شروع قیمت 4 خوابه از 9.500.000 لیر

 

 

 

بررسی اجمالی

  • برج مسکونی
  • نوع ملک

جزئیات

به روز شده در مارس 16, 2020 در 4:33 ب.ظ
  • نوع ملک: برج مسکونی
  • وضعیت ملک: فروشی

0 بررسی

مرتب سازی بر اساس:
یک بررسی بگذارید

    یک بررسی بگذارید

    مقایسه ملک ها

    مقایسه
    Turkey khane
    • Turkey khane